Documentenbeheer


Documentenbeheer
Klik voor vergroting
Een compleet digitaal cliëntdossier bevat meestal een aantal documenten zoals een verwijsbrief, rapportages en verslagen. In Praktijkdata kunt u deze documenten via de documentmodule eenvoudig aan het cliëntdossier toevoegen. Alle mogelijke bestandstypen worden ondersteund, inclusief Word, PDF, Excel en afbeeldingen.

Voor het maken en toevoegen van rapportages kunt u uw eigen tekstverwerker (bijvoorbeeld Word) gebruiken, en vervolgens deze documenten in Praktijkdata aan de cliënt koppelen. Nog gemakkelijker is het om de online tekstverwerker van Praktijkdata te gebruiken. Hiermee kunt u rechtstreeks in het cliëntdossier documenten aanmaken en bewerken.

Verder voorziet het systeem in het werken met sjablonen, wat betekent dat u gegevens uit het dossier automatisch door het systeem kan laten invullen in uw documenten. Denk hierbij aan bijvoorbeeld naam- en adresgegevens. De opmaak van deze sjablonen kan op basis van uw eigen huisstijl, inclusief logo en lay-out.